piątek, 6 marca 2015

10 faktów o mnie :)

Dzisiaj troszkę inny wpis niż zwykle. Bowiem dam Wam dziesięć faktów o mnie, abyście mogli trochę poznać osobę, która pisze tego bloga.

1. Mój ulubiony kolor to fioletowy, miętowy i niebieski.
2. Jestem lekko nieogarnięta :)


3. Uwielbiam gadać i często okazuje się, że mówię więcej niż muszę.
4. Jestem optymistką i staram się widzieć we wszystkim dobre strony.





5. Kocham lody o smaku białej czekolady <3
6. Jestem Tinistas, Comellistas i V-lovers.


7. Lubię J. Polski (niekoniecznie jako przedmiot).
8. Blogi piszę dla przyjemności (no, i dla Was :*).



9. Szczerze, jako jedna z niewielu, nie cierpię makaronu z serem.
10. Chętnie biorę się za różne działania - jestem aktywna.


Macie jeszcze jakieś pytania, propozycje...? Jeśli tak, to piszcie! Chętnie na nie odpowiem :) Pytajcie! Czekam na pytania do końca weekendu!

4 komentarze: